افزایش فالورهای اینستاگرام چگونه امکان پذیر است؟

افزایش فالورهای اینستاگرام و پیج های متفاوت در این شبکه مجازی محبوب برای خیلی از مردم درآمدزا و سرگرم کننده شده. بازیگران و مدل ها در فضای مجازی با استفاده از اینستاگرام پیج های متفاوتی را به طرفداران خود ارائه می دهند.

افزایش فالورهای اینستاگرام
شرکت های متفاوت فراوانی در اینستاگرام پیج دارند اما از نحوه افزایش فالور پیج خود اطلاعی ندارند در این پست به ارائه راهنمایی هایی درباره افزایش فالورهای اینستاگرام می پردازیم.

۱_ فیلتر “May fair”
این فیلتر فعالیت فراوانی در جستجوی مطالب دارد. کارشناسان دریافتند که هشتگ ها # Nofilter بیشترین استفاده را در اینستاگرام دارند. در واقع Mayfilter موفقیت و عملکرد پست های شما را بالا می برد. یکشنبه و دوشنبه بهترین روز ها برای انتشار محتوای شرکت هاست. در صورتی که پنج شنبه ها مردم مطالب بیشتری را انتشار می دهند. یکشنبه و دوشنبه فالوورها بیشتر پیج های مردم را دنبال خواهند کرد.

پس روزهای یکشنبه و دوشنبه از هشتگ های مختلف همراه با پست های جالب برای پیج استفاده نمایید. هر چه تعداد هشتگ ها افزایش پیدا کند تعداد مخاطبان و فالوورها هم بیشتر می شود. طبق بررسی ها شرکت هایی که از هشتگ های بیشتری بهره برده اند تعداد فالوورهای آن ها هم افزایش پیدا کرده است. و نسبت به پست هایی که ففط یک یا دو هشتگ داشته اند نتایج بهتری را کسب نموده اند.

۲_ ضروری نیست هر روز تصاویر مختلفی را انتشار دهید
برخی از شرکت ها فکر می کنند هر چه تصاویر بیشتری در اینستاگرام انتشار دهند فالوورهای بیشتری را به دست می آورند. و فعالیت پیج سرعت می یابد. بهترین ساعت برای به اشتراک گذاری ویدئو بعد از ساعت اداری شرکت هاست. طبق بررسی های صورت گرفته جهت انتشار ویدئوها در اینستاگرام میانگین ثابتی ندارد. و معیار نشر ویدئو متفاوت است. اما در ساعت های ۸ تا ۹ شب مردم بیشترین بازدید را از ویدئوها دارند.

بهترین فیلترها برای افزایش فالورهای اینستاگرام
اگر از دسته افرادی هستید که در اینستاگرام انتشار محتوایی منتشر نمی کنید و فقط برای دیدن محتوای دیگران در اینستاگرام عضو شده اید، درست مانند این است که در این شبکه اجتماعی پیجی ندارید. افزایش فالوورهای اینستاگرام برای خیلی از مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. دنیای مجازی جزء بزرگی از زندگی ما را شکل می دهد. اگر دوست دارید فالورهای اینستاگرام را افزایش دهید بهترین پست هایی که می توانید برای مخاطب ارائه دهید را بری شما ارائه خواهیم داد.

– تصاویری که قالب های آن آبی رنگ هستند حدود ۲۴ درصد بیشتر از دیگر تصاویر لایک می گیرند.

– کیفیت تصویر باید بالا باشد، سطح کیفیت تصویر بازدید کنندگان از عموم مردم را تا سطح ۲۵ درصد افزایش می دهد.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   تاثیرات عکس و ویدیو بر کاربران اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

– برش تصاویری که زمینه های متفاوتی دارند بازدید فراوانی نخواهد داشت. با به اشتراک گذاشتن تصاویر کامل و بدون برش حدود ۲۹ درصد از مردم را جذب می کنید.

– اگر امکان ارسال تصایری با رنگ آبی را ندارید از تصاویری با یک رنگ استفاده کنید. این نوع عکس ها حدود ۴۰ درصد بازدید کننده دارند.

– فیلترهایی چون “Walden” و “Rise” می توانند حدود ۱۸درصد به بازدید شما کمک کند.

با افزایش فالورهای اینستاگرام باعث رونق کسب و کار خود در این شبکه مجازی باشید.

اینستاگرام و ویژگی جدید تبلیغات ویدیویی در Story

اینستاگرام
اینستاگرام به دنبال راه های بیش تر برای پول کسب پول بیش تر از این پلت فرم می گردد.

این اپلیکیشن که برای به اشتراک گذاری تصویرها مورداستفاده قرار می گیرد اعلام کرد که در حال آزمایش کردن تبلیغات ویدئویی از طریقِ Story هاست و با بعضی از بزرگ ترین آژانس های تبلیغاتی جهانی مشغول به کار است. البته که این پست ها با نشانِ “اسپانسر” ظاهر خواهند شد. در مصاحبه ی Fortune که با مدیر بخش بازاریابی محصول Jim Squires به دوره ی تست ۲ الی سه هفته ای- قبل از اینکه این ویژگی جدید برای همه ی کاربران در دسترس قرار بگیرد- اشاره کرد.

شاید بخواهید این ویژگی را با تبلیغات اسنپ چت مقایسه کنید. خب، اسنپ چت اکثراً با برندهای بزرگ همکاری می کند و قصد دارد تاحدامکان این ویژگی را ساده نگاه دارد. این خیلی زود، باعث گرانی می شود. اگر قصد دارید با شرکت هایی مثل Netflix، Cola-Cola یا AT&T رقابت کنید، باید بودجه ای بزرگ هم داشته باشید تا بتوانید در این شبکه تبلیغات کنید.

این در حالی ست که تبلیغات اینستاگرام، همواره بر طبق مزایده قیمت گذاری می شود.

کسانی که با تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام آشنا هستند این ویژگی جدید را مقرون به صرفه می دانند البته اگر قرار باشد هزینه ای برای تبلیغات ویدیویی در بخش Story اینستاگرام صرف کنند. بعلاوه اینکه، شما می توانید دقیقاً مثل فیسبوک هدف گیری کنید. Squires تأکید کرد که قدرت جمعیت شناسی فیسبوک و هدف گیری براساس علاقه ی مردم، یک مزیت رقابتی برای اینستاگرام می باشد. او می گوید پس از اینکه فرمت تبلیغاتی جدید اینستاگرام، راه اندازی شود می توانید انتظارات خیلی بیش تری از آن در خود ایجاد کنید.

همانطور که به نظر می رسد خود ویژگیِ Story آغاز خوبی در این مسیر باشد.

همینطور این شرکت اعلام کرد که بررسی ها در بخش Story اینستاگرام ثابت کرد که زین پس، به عنوان یک ابزار کسب و کاری محسوب می شود.